Berichtje vanuit Nederland - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Cindy Bangma - WaarBenJij.nu Berichtje vanuit Nederland - Reisverslag uit Bolsward, Nederland van Cindy Bangma - WaarBenJij.nu

Berichtje vanuit Nederland

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

14 Juni 2009 | Nederland, Bolsward

Hallo allemaal!
Hier dan een berichtje vanuit Nederland.
De reis is goed gegaan en hadden al met al maar 30 min vertraging, dit viel dus erg mee!
Voor ons idee ging de terug weg ook sneller dan de heenreis, maar dat is volgens mij meestal zo haha.
Eenmaal aangekomen op schiphol was het wel even wennen qua weer, een stukje kouder ineens!
Op schiphol stonden Erwin, mijn ouders en als verassing Klaske, haar moeder en zusje dit vond ik erg leuk!

Nu ben ik alweer dik een week terug in Nederland maar ik moet zeggen het went al snel weer, de luxe etc.
Maar toch kijk je er nu anders tegen aan.
Vrienden zijn al langs geweest wat erg gezellig was!
Ook heb ik de familie weer gezien en natuurlijk de foto's laten zien.

Nu de laatste loodjes op school nog...

Ik ga er ook nog even wat foto's op zetten wat nu wel wil omdat het internet hier toch wat beter is haha.

Groetjes Cin

  • 14 Juni 2009 - 16:37

    Klas:

    heeey meissie...

    vond gewoon dat ik er heen moest om je op te halen op schiphol;).... was erg blij om je te zien... vanaaf roken we er ff 1tje

    xxxx

  • 14 Juni 2009 - 17:59

    Age:

    WELKOM THUIS

    Was indrukwekkend wat je hebt laten zien en horen.
    En wij vaak maar denken dat we wat moeten inleveren en dan zo slecht krijgen.
    GR
    AGE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 2338
Totaal aantal bezoekers 18992

Voorgaande reizen:

20 Maart 2009 - 05 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: