28-03-09 Weekend - Reisverslag uit Berekum, Ghana van Cindy Bangma - WaarBenJij.nu 28-03-09 Weekend - Reisverslag uit Berekum, Ghana van Cindy Bangma - WaarBenJij.nu

28-03-09 Weekend

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

29 Maart 2009 | Ghana, Berekum

Lekker uit geslapen en lui geweest.
buiten lekker gezeten met een bakje thee gedronken. De buurman kwam er ook gezellig bij zitten, we hebben het toen gehad over de verschillen tussen Ghana en NL. Ook vroegen we wat hij over NL dacht. In NL wonen veel rijke mensen en het is een relaxt land qua regels etc.
Ook gehad over politiek etc.
Toen was het al 12.30 dus zijn we een hapje gaan eten en hebben we een taxi naar het Vision hotel genomen (Aafke vroeg of we kwamen, bij dit hotel zit een zwembad). Hier even lekker in de zon gelegen en afgekoeld in het water. Aafke en marie waren hier.
ong. 17.00 weg gegaan en heeft Aafke ons nog laten zien waar we eten konden halen.
Hier eten gehaald + een stekker doos waar onze stekkers in kunnen!
Thuis de riceballs met pindasoep? En vlees geprobeerd. Dit word niet ons lievelings eten!
Hierna nog even op internet geweest, boek gelezen en lekker gaan slapen.

Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke reacties op mijn site! Ik kan niet altijd op internet dus probeer soms even met petra’s laptop!
Verder is het erg wennen qua stage en eten maar het gaat goed met ons!

Liefs Cin

• 29 Maart 2009 - 18:46

Lian:

leuk hoor verhaaltjes lezen :D
    dat eten lijkt me idd erg vies !
    maar alles went
    rustig aan meid
    x

• 30 Maart 2009 - 06:44

Mama:

Zo zit je lekker in de zon en de volgende dag heb je regen en onweer... misschien wel goed voor je huid, anders word je niet bruin maar rood.
    geniet ervan meid XX