29-03-09 Relax dagje - Reisverslag uit Berekum, Ghana van Cindy Bangma - WaarBenJij.nu 29-03-09 Relax dagje - Reisverslag uit Berekum, Ghana van Cindy Bangma - WaarBenJij.nu

29-03-09 Relax dagje

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

29 Maart 2009 | Ghana, Berekum

Toen we vanmorgen wakker werden regende het, dus nog even lekker blijven liggen en boek gelezen (mooi boek trouwens; de reunie van Simone van der vlugt) dit boek lag in de keuken van ons. Daarna verslagen uitgetypt.
Toen vroeg de buurman wat we gister hadden gegeten, daarna vroeg hij of we ook Banku wilden proberen, dit wilden we wel (Banku; meelbal met sort soep ofzo) er zit vis in dus ik was hier niet weg van. Het is net of alle afrikaanse eten op elkaar lijkt hier. Maar gelukkig hebben wij ook nog brood en cup a soup in het huisje!
Later in de ochtend stopte het met regenen maar het bleef bewolkt dus koelde het ook lekker af.

Morgen naar de Emergency Room heb er wel zin in!

Liefs Cin

  • 29 Maart 2009 - 18:32

    Fleurine:

    Hee Cindy!!

    Wat een verhalen allemaal!
    Maar heel leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal beleefd!
    Heb je het naar je zin of is het wel heel erg wennen?
    Wel een hele ervaring lijkt mij! Wat leuk dat je eerst op elke afdeling een dag meeloopt en daarna zelf mag kiezen!
    Wel een heel verschil met het mcl he!
    Geniet nog van je tijd daar en heel veel succes morgen op de ER!! Ben heel benieuwd hoe dat daar is geregeld.

    Liefs Fleurine

  • 29 Maart 2009 - 18:35

    Marie:

    blindoek voor cindy,
    dan zie je ook niet wat je eet.!!!
    het ene zal lekkerder zijn dan het andere, maar dat is niet anders.
    op naar het volgende menu.
    veel plezier morgen.
    groetjes marie.

  • 29 Maart 2009 - 18:42

    Age:

    Lekker meelbal met soep of zo'
    Mail me het recept even
    Groetjes age

  • 29 Maart 2009 - 19:21

    Erwin:

    Hey Cindy!

    Mooi dat je je zo vermaakt, hoop dat je nog veel mee gaat maken leuke verhalen, deze reactie geld ook voor die andere 5:)

    Veel plezier

    liefs erwin

  • 30 Maart 2009 - 19:07

    Annemieke:

    Ha cindy, ik kreeg je berichtje, ik geloof wel 6 keer! Nou ja beter dan niets natuurlijk. Ik begrijp dat het goed gaat. Fijn,. later hoor ik wel meer, groetjes Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 19058

Voorgaande reizen:

20 Maart 2009 - 05 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: