1-4-09 Fever’s unit - Reisverslag uit Berekum, Ghana van Cindy Bangma - WaarBenJij.nu 1-4-09 Fever’s unit - Reisverslag uit Berekum, Ghana van Cindy Bangma - WaarBenJij.nu

1-4-09 Fever’s unit

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

15 April 2009 | Ghana, Berekum

7.30 aanwezig, tot ongeveer 8 uur gewacht tot dat de dagdienst er was.
Met de arts en de verpleegkundigen een rondje patiënten gedaan (er waren 4 patiënten in totaal dus we waren zo klaar).
Hierna medicijnen gedeeld, ook dit was snel klaar.
De verpleegkundige zei dat we nu wel even konden rusten en gezellig kletsen (kletsen gebeurde vooral door de 2 verpleegkundigen in twi)(dit hoor je nou in NL nooit). Van 9.00 tot 11.00 dus gezeten en verder niet zoveel gedaan. Af en toe ben ik een rondje over de afdeling gaan lopen maar de patienten die er waren verstonden geen engels dus dat werd ook niks.
11.00-11.30 pauze
Na de pauze ben ik naar de apotheek geweest om medicijnen te halen, ook hier moest ik “even” wachten (20min).
12.00 was ik weer op de afdeling en volgens de verpleegkundige was er niks toe doen.
Toen ben ik maar engelse boeken over TBC etc gaan lezen.
om 13.00 bij 1 patiënt de vitale controles gedaan, 2 p’mol gebracht en toen naar huis gegaan.
Het was een rustige dag en de tijd ging daarom ook erg langzaam.
Natuurlijk thuis bij gekletst met Petra, spelletje gedaan en gekookt.

Liefs Cindy

  • 15 April 2009 - 19:04

    Erwin:

    Lekker rustig daar lees ik wel weer:) jij en niks doen is ook niet echt iets wat je vaak hoort. Veel plezier en succes natuurlijk

    Kus

  • 15 April 2009 - 19:07

    Erwin:

    Lekker rustig daar lees ik wel weer:) jij en niks doen is ook niet echt iets wat je vaak hoort. Veel plezier en succes natuurlijk

    Kus

  • 16 April 2009 - 10:23

    Mama:

    geduld.. geduld...
    in nederland moet alles op de klok, snel en efficient..
    regels,protocollen..
    het is even wennen daar.. maar je leert vast snel
    xxx en groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 27 Jan. 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 19061

Voorgaande reizen:

20 Maart 2009 - 05 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: